A mai szkennelés alanya megint csak egy kereskedőknek szóló Lego katalógus volt, ami a nem túl fényes 2003-as esztendőből származik. Mondjuk úgy, hogy nem ez volt a Lego történetének a legsikeresebb éve... viszont ekkoriban is nagy hangsúlyt fektettek a marketingre, ami jelen esetben nem a vásárlókat, hanem a kereskedőket célozta. A nyilvánvalóan marketingszagú szövegekből ugyanakkor elég sokmindent meg lehet tudni, illetve ki lehet következtetni. Például azt, hogy a zászlóshajó ekkoriban egyértelműen és bevallottan a Bionicle volt illetve azt, hogy a Star Wars-t már ekkor is részben a felnőtteknek célozták. Érdekes anyag, mindenképpen érdemes átfutni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.