Korai ötletek Serpentor Air Chariotjához
Tudjuk, hogy a figurák és a járművek tervezésének korai szakaszában, még rendszerint csak ötletelgettek a tervezők. Ilyenkor még semmi sem fix és természetesen nagyon sok ötletből nem lesz végül semmi. Persze a későbbi munkafázisokban is nagyon sokminden változott még, amíg elnyerte végső formáját az adott jármű vagy figura.
Ezek a szkeccsek és korai tervek legalább annyira érdekesek mint a prototípusok, így érdemes ezekből is megnézni néhányat.
Serpentort és a járművét is Ron Rudat tervezte. Az alapötlet ugye az volt, hogy Serpentornak egy lebegő, kígyófejes, organikus hatású járműve legyen és Ron egy ilyen járműre vázolt fel több ötletet. A szkeccseken 85-ös dátum szerepel és ez reálisnak is tekinthető. Meglepő, hogy dátumozva vannak mert Ron nem nagyon dátumozta az ilyen rajzokat.
Látható, hogy az elsőn és a negyediken nincs Serpentor ábrázolva. Ezek hasonlítanak a legkevésbé a végleges járműre. Az első lehetett a legkorábbi vázlat. A második képen már egy korai Serpentor elképzelés is látszik. Itt kevésbé lett volna hangsúlyos a kígyófej és egy nagyméretű alsó fegyvert képzelt el a tervező. Érdekes elképzelés, de jobb hogy végül a fegyverek feljebb kerültek. A harmadik változaton, már nagyjából a jól ismert Serpentor köszön vissza és a járműdesign sem hat idegennek. Leginkább ez lehetett a kiinduló alap a végleges változathoz. A legérdekesebb viszont a negyedik kép. Ez a leginkább elrugaszkodott cucc. Lényegében csak egy lebegő trón, amin állva és ülve is vezethetett volna a kobrák császára. Érdekes ez is, bár az a nagy gépágyú azért sehogysem illik rá. Összességében úgy gondolom, hogy végül a lehető legjobb irányban indultak el.
A végeredmény pedig mint tudjuk.....elképesztően jó lett.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.