A mai szkennelés rovatban elsütöm az egyetlen, még sorra nem kerülő amerikai Lego papíranyagomat, egy egészen érdekes 32 oldalas katalógust 1997-ből. A lapokon nagyjából ugyanazok a dolgok látszódnak, amelyek ekkoriban Európában is hirdetve voltak...ám sokkal harsányabb tálalásban. Ezen kívül látszik 1-2 olyan kisebb dolog is, például a roboforce, vagy az Aquaraiders amit kifejezetten csak az amerikai piacra céloztak. Szeretem ezeket a katalógusokat, mert kicsit más a hangvételük, mint a jól megszokott európai daraboknak.
(Május 14.-én 5-ödször is Figurafeszt...gyertek el...kattints a linkre)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Majer Tamás 2023.04.29. 14:10:33
Valahogy az amerikaiak soha nem ismerik a mértéktartást, nem tudnak szolíd módon hozzáállni semmihez, csak kétliteres kóla a moziban, nutellával leöntött, porcukorba forgatott, juharszirupos fánk, ház méretű autók, ötliteres kiszerelésű tej a boltban.
Nem véletlen, hogy az amerikai piac sajátossága, hogy bundle pack-okat adtak ki LEGO-ban is, két-három készletet összezsugorfóliázva - ilyenből európai kiadású dobozoknál nincs.
Ahogyan az európai dobozos LEGO-kra nem kellett hatalmas nagy sárga szövegbuborékban kiírni, hogy "AJÁNDÉK POSZTERREL!!!"
Azonnal fel lehet ismerni egy LEGO reklámnál, hogy amerikai, vagy európai. Az európai készítésűek mindig egy történetet kreálnak, és gyerekkezek látszanak játék közben, ami során bemutatják az egyes készletek trükkjeit. Nem kell hozzá hip-hop tánc, sem villámok.