A G.I.Joe rajzfilm Magyarországon

Mai cikkemben nem szorosan játékokkal fogok foglalkozni, hanem a G.I.Joe játékokhoz kapcsolódó rajzfilm Magyarországi sugárzásával.


Minden korombeli "fiatal" ember emlékezhet a G.I.Joe rajzfilmekre. Számomra meghatározó élmény volt gyerekként, noha a figurákkal sokkal előbb találkoztam mint a rajzfilmel. Én nem a rajzfilm hatására szerettem meg a játékot, hanem fordítva... a játék miatt néztem a rajzfilmet.

Természetesen az első magyar sugárzás időpontja előtt is lehetett már találkozni a rajzfilmel, hiszen a 80-as évek végén a Sky channel és német adók is leadták a sorozatot, de én azokkal nem találkoztam, csak a magyar szinkronos verzióval.


Gyerekként nagy rajongó voltam, mindig igyekeztem felvenni a Joe rajzfilmeket VHS-re és ha nem voltunk éppen otthon beprogramoztam a videót jó előre, hogy nehogy lemaradjak. Persze sokszor lemaradtam, de azért egészen sokat sikerült felvennem, amit aztán öcsémmel rongyosra néztünk. Ezek egy része még mindig megvan VHS-en. Természetesen a rajfzilm előtt és után felbukkanó G.I.Joe, Lego és Transformers reklámok is igazi felpörgést adtak a rajzfilm mellett.


Amióta gyűjtéssel foglalkozom és pláne amióta csinálom a Játékok a Polcról oldalakat rengeteget kutatok G.I.Joe témában is. Mivel alapvetően történelmi beállítottságú ember vagyok ezért sokat túrom az archívumokat, hogy a G.I.Joe-k és más játékok apró nyomaira bukkanjak a régmúltból. A kutatásaim alatt elég sok információt találtam már ahhoz, hogy egészen jól össze lehessen rakni a G.I.Joe rajzfilmek magyar történetét. Erre teszek most kísérletet. 

A G.I.Joe rajzfilmeknek több szakaszát kell elkülöníteni. Lássuk először ezeket.


Először a Sunbow/MP által készített sorozatot csinálták meg és 1983-1986 között sugározták Amerikában. A Sunbow éra 3 egymás után leadott 5 részes minisorozattal indult, majd leadtak egy rendes évadot ami összesen 55 részt számlál. Mivel ez sikeres lett 1986-ban leadtak egy második évadot is, amely 30 részből állt. Összeszámolhatjuk, hogy az úgynevezett Sunbow éra így összesen kereken 100 részből áll. Kronológiailag ide kapcsolódik az egészestés G.I.Joe rajzfilm is, a "The Movie" ami a 2. évad után játszódik és egyben lezárja a Sunbow korszakot. Ezután némi szünet következett. 


A Hasbro stúdiót váltott és innentől a DIC Entertainment gyártotta a rajzfilmeket tovább. A változást mindenki észlelhette, hiszen innentől némiképp más hangvételű lett a rajzfilm és gyökeresen eltérő lett animáció. A DIC 1989. szeptemberében az Operation Dragonfire (Tűzokádó hadművelet) 5 részes minisorozattal indította el az új érát, majd egy évvel később indult el az első DIC-es rajzfilm évad. Ez az évad mindössze 24 részt számlált. 1991-ben még követte egy második,nem túl sikeres 44 részes évad is, viszont ezután a "klasszikus vagy "vintage" vonalhoz köthető G.I.Joe rajzfilmek korának vége lett.  

A G.I.Joe rajzfilmek Magyarországon. 


A Sunbow éra 3 mini-sorozatát természetesen nem adták le Magyarországon. Viszont úgymond a hazai G.I.Joe őrület csúcsán 1991-ben elkezdték leadni az első Sunbow évadot. Hogy pontosan hogyan is került ez Magyarországra és miért pont ez a rajzfilm arról nincsenek információim (szerk: azóta már van...lásd az interjú rovatot) . Viszont sikerült kitúrnom 14 rész eredeti sugárzási időpontját az archívumokból. Sajnos ekkoriban még nem írták ki a TV újságba, hogy melyik részt adták le épp ezért a konkrét részekre csak következtetni lehet. Érdekes, hogy az interneten mindössze 13 rész lelhető fel szinkronosan és a 13+1 időpont arra enged következtetni, hogy a 100 részből mindössze 13+1-et szinkronizáltak le és adták le az MTV2-es csatornán. A plusz egyre még alább visszatérek, mert ez lehetséges, hogy nem jelent plusz egy új részt. Érdekes, hogy csak az első Sunbowos évad első feléből válogattak és ezt is hatalmas lyukakkal adták le a TV-ben. Viszont úgy tűnik, hogy legalább jó sorrendben. A jó sorrendre a saját VHS-re felvett G.I.Joe részeim sorrendjéből következtettem.


A rajzfilm szinkronja botrányos volt. Bár kiváló színészek szinkronizálták (László Zsolt, Stohl András, Némedi Mari, Kautzky Armand) mégis rengeteg hiba terhelte. Az még elfogadható, hogy több karakternek is ugyanaz volt a hangja (Pl. minden női karakternek Némedi Mari), de színészek abszolút nem változtatták el a hangjukat és gyakran fel is cserélődtek részen belül is, emiatt gyerekként sokszor nehéz volt követni, hogy éppen melyik szereplő mit mondott. Természetesen részeken átívelően is cserélődtek a hangok Destronak például az egyik részben más a hangja mint a következőben...és vocoder sem mindig van a hangján. A Parancsnok hangja állandó volt viszont a vocoderezés mértékét nála sem mindig ugyanúgy állították be. Emiatt az egyik részben vékonynak tűnik a hangja és vinnyog a másikban pedig mély és félelmetes. 


A fordítások sem voltak túl jók. Egy csomó járművet és karaktert, amit nem kellett volna lefordítani, azt lefordították...ráadásul többet is rosszul (Scarlett- Piroska...jujjj). Egyszerűen összefoglalva a szinkronos G.I.Joe egy kicsit katyvaszra sikerült, de ettől függetlenül én gyerekként imádtam. 


És akkor lássuk az időpontokat 


Ha minden igaz az első részt az Mtv2 1991. december 14.-én szombaton vetítette 12:45-kor. Ha minden igaz nálunk az első rész a Countdown for Zartan című rész volt, ami az amerikai 6. résznek felel meg (az első két mini sorozatot nem számolják bele a sorszámokba, de a 3.-at a Pyramid of Darknesst igen, így ez volt ott a hivatalos 6.rész). Természetesen én az első részt már láttam is annó. :) 


Ezt követte hetente a többi rész: 


1991. Dec.21. 12:25 - "Red Rocket's glare" (amerikai 7.rész) - Ez volt az első rész amit VHS-re felvettem :) 

1991. Dec.28. 13:00 - "Satellite down" (amerikai 8.rész) 

1992. Jan.4. 12:20 - "Cobra Stops the World"(amerikai 9.rész)

1992. Jan. 11. 12:45 - "Jungle Trap" (amerikai 10.rész)

1992. Jan.18. 12:40  - "Cobra's Creatures"(amerikai 11.rész)

1992. Jan.25. 12:25 - "Haul Down the Heavens" (amerikai 15.rész) - Itt nem tudom miért hagytak ki 3 részt. 

1992. Feb.1. 11:55 - "Lights! Camera! Cobra!" (amerikai 19.rész) - Itt megint kihagytak 3 részt.

1992. Feb.8. 12:25 - "Cobra's Candidate" (amerikai 20.rész) 

1992. Feb. 15. 12:35 - "Money to Burn" (amerikai 21.rész) 

1992. Feb. 22. 12:45 - "Operation: Mind Menace" (amerikai 22.rész)

1992. Feb. 29. 12:55  - "Battle for the Train of Gold" (amerikai 23.rész) 

1992. Márc. 7. 11:45 - "Cobra Soundwaves" (amerikai 24.rész) 

Az epizódok könnyedén fellelhetőek magyarul a neten :)

Az epizódok címeit ekkor még nem fordították le.

Érdekes megfigyelni, hogy mindig változtatták a sugárzás időpontját, így mindig figyelni kellett, hogy pontosan mikor is adták. Ezenkívül szinte mindig vagy kicsit előbb, vagy kicsit késve kezdték el leadni a részt, így pontosan lehetetlen volt beprogramozni a videót, ha éppen nem voltunk otthon. Nem egy epizód vége vagy eleje volt nálam így levágva a kazettán. De az elmondható, hogy a szombati nap és az MTV2-es sugárzás az állandó volt.

Az állandó csúszásnak azért pozitív hozadéka is volt, hiszen például így sikerült megörökítenem annó ezt a remek magyar Transformers reklámot.

 

Eddig az időpontig jól rekonstruálható a dolog. Az elkövetkezendő hetekben nem adtak semmi G.I.Joe-t. Helyette a Szabadság gyermekei című francia rajzfilmet adták. Emlékszem erre az időszakra, kétszer is beállítottam a videót és ott ültem, hogy felveszem a Joe-t de semmi nem történt, így eléggé csalódott voltam. Az innentől következő amerikai 24-65.részt tehát tudtommal nem adták le Magyarországon.

Van egy kakukktojás időpont is ezek után... még egyszer. 1992. Április 25.-én 11:30-kor szerepelt a TV újságban a G.I.Joe.... viszont, hogy ekkor mit adtak, azt ennyi év távlatából nem lehet rekonstruálni. Ha új részt akkor annak nincs nyoma, ha ismételtek akkor pedig egyedi esetről volt szó. Sem előtte, sem az utána következő héten már nem szerepelt a rajzfilm a tv műsorban tehát az is elképzelhető, hogy mindössze nyomdai hibáról van szó.

Egy mondat erejéig kitérnék még az egészestés rajzfilmre is. Természetesen a G.I.Joe The movie-t nem adta le a Magyar Televízió. Nekem szerencsém volt mert az unokatestvéreméknek megvolt átmásolva VHS-en, ezért én láthattam. Viszont borzalmas minőségű volt és úgyemlékszem alábeszélős is, de ebben nem vagyok biztos. Semmiképpen nem volt akkor még leszinkronizálva. A szinkronos verziót csak a 90-es évek végén adták ki VHS-en, amit én természetesen szinte azonnal meg is vettem.

Aztán 1992. Október 3.-án tört meg újra a jég. Ekkor kezdték el leadni a DIC korszakot magyarul.

A DIC korszakot a Tűzokádó hadművelet mind az öt részének leadásával indították. A rajzfilm ugye némiképp színvonalasabb volt mint a Sunbow-os és mintha a szinkron is javult volna egy kicsit. Az első részbe én véletlenül futottam bele, csak a rész végét láttam, így csak a következő héttől tudtam rendesen bekapcsolódni a történetbe. Vicces, hogy ezzel más is így lehetett hiszen a neten szintén csak a második résztől fellelhető ez a minisorozat. Emlékeim szerint nem is reklámozták előre, így szegény gyerekek nem tudhatták, hogy mostantól megint lesz G.I.Joe. A részek címeit innentől már lefordították.

A további részeket szépen sorban leadták a mini szériából, természetesen változó időpontokban:

1992. Okt. 10. 13:25 Tűzokádó hadművelet 2.rész
1992. Okt. 17. 12:00 Tűzokádó hadművelet 3.rész
1992. Okt. 24. 12:50 Tűzokádó hadművelet 4.rész
1992. Okt. 31. 12:55 Tűzokádó hadművelet 5.rész

Itt nálunk nem tartottak szünetet. Egyből a Tűzokádó után elkezdték leadni a DIC 1.évados részeket. Viszont bizonyíthatóan kavartak a leadási sorrendel.Teljesen összevissza adták le a részeket.

 

1992. Nov. 7. 12:55 Győzelem Vulkánián 1.rész (amerikai 9. rész. A tűzokádó 5 részét is beleszámítják a DIC-es évadba így a 6-ossal kellett volna kezdeniük)


1992. Nov. 14. 13:25 Győzelem vulkánián 2.rész (amerikai 10.rész)

1992. Nov. 21. - Ez egy kakukktojás időpont. Ekkor a G.I.Joe helyett ugyanis a Vác FC Samsung - UTE magyar bajnoki mérkőzést adták. Szegény gyerekek. :)

1992. Nov. 28. 13:20 Nózon összeesküvés (amerikai 11.rész)
1992. Dec. 5. 12:55 Partraszállás Alcatrazon 1.rész (amerikai 20.rész)
1992. Dec. 12. 13:15 Partraszállás Alcatrazon 2.rész (amerikai 21.rész)
1992. Dec. 19. 13:15 A Cobrák legjobb újoncai (amerikai 19.rész)

1992. Dec. 26. - Karácsony volt így nem adtak Joe-t.

1993. Jan. 2. 12:45 Biok (amerikai 23.rész)
1993. Jan. 9. 13:37 Kígyóember (amerikai 14.rész)
1993. Jan. 16. 13:45 Hidegháború (amerikai 13.rész)
1993. Jan. 23. 12:45 Futballpárbaj (amerikai 12.rész)
1993. Jan. 30. 13:20 Az agyfacsaró (amerikai 22.rész)
1993. Feb. 6. 13:40 Sztárparádé (amerikai 17.rész)
1993. Feb. 13. 13:20 Megvagy, Evy (amerikai 18.rész)
1993. Feb. 20. 13:36 Kísérteties éjszaka (amerikai 16.rész)
1993. Feb. 27. 13:15 Csapatmunka (amerikai 6.rész)
1993. Márc. 6. 13:15 Fáraók bosszúja (amerikai 7.rész)
1993. Márc. 13. 13:20 Drága nagyi (amerikai 8.rész)

És itt történt valami nagyon érdekes. Ahelyett, hogy a következő két hétben még leadták volna a kimaradt két részt (15. General Confusion, 24. Stuck on you), hirtelen beraktak két ismétlést az előző évad közepéről. A Haul Down the Heavens és a Lights! Camera! Cobra! részeket adták le újra.

1993. Márc. 20. 13:10 Húsvét szigetek
1993. Márc. 27. 13:10 Felvétel indul

Ekkor vége szakadt a sugárzásnak. Mondjuk úgy tisztességgel, két rész híjján leadták az egész évadot de a következő, egyben utolsó DIC évadot már nem vette meg a TV. A G.I.Joe játékok korszaka is lassacskán kezdett leáldozni Magyarországon. Az MTV1 és 2 sem ismételte a sorozatokat ezután, hiába várta volna sok-sok gyerek.

Egy érdekes másodvirágzása azért volt a sorozatnak. 1998-ban a Szív TV megszerezte az MTV-től a rajzfilmet és napi szinten ismételte. Volt hogy naponta három részt is leadott. De általában vagy délután 16:30-kor vagy este 19:30-kor adták le a részeket. Ez az ismétléskorszak körülbelül egy évig tartott és tudtommal csak a Sunbowos érára korlátozódott. Új részt ők nem szinkronizáltattak le. Ekkoriban már nagy voltam, nem néztem a G.I.Joe-t. Viszont amikor elkezdtem újra gyűjteni őket természetesen beszereztem mindet. Sajnos DVD-n nem adták ki sem a DIC, sem a Sunbow érát, úgyhogy be kell érnünk sajnos a netról letöltött szinkronos VHS Rippel vagy az angol nyelvű, jó minőségű eredetivel.

Szerk: Közben olyan információk is befutottak, hogy az RTL klub is adta egy rövid ideig amikor a teszt adást nyomták. Köszönöm az infót.

Köszönöm, hogy végigolvastátok. Ha bármilyen emléketek, információtok van az elhangzottakról kérlek osszátok meg.

Szép estét

Tóth Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekokapolcrol.blog.hu/api/trackback/id/tr4213200041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levente B. · combatant.blog.hu 2017.11.08. 08:34:11

1992? Te jó ég? Nem volt ismétlése ennek? Mert akkor baromira öregszem :(
Imádtam ezt a sorozatot, akkor rengeteg bábut is lehetett kapni az országban ez az őrület pár évig tartott, nekem is volt egy csomó.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.08. 08:52:06

@Levente B.: Szia. De igen amint látod alul 97ben az RTL-en 98-ban meg a sziv tv-n ismételték :) Igen én ezeket a bábukat gyűjtöm, kutatom a történetét stb. illetve sok más akkori játéknak. Ha érdekel a téma, ajánlom a videóimat is :) Elsőnek mondjuk ezt youtu.be/eQrg4JlsPi4

Levente B. · combatant.blog.hu 2017.11.08. 09:03:32

@Tota12: Nekem tankom is volt, meg kb vagy egy tucat bábum is. Korán kommenteltem, mert csak utána olvastam végig, szerintem az 1992-s adásokat láttam, mert nem az RTL-re emlékszem, illetve a középiskola környékén már nem voltak meg a bábuk nagy része. Anno a szomszéd sráccal építettünk a homokozóban egy nagy bunkert ami volt a Kobrák főhadiszállása. Valahol erről talán fotó is van :)

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.08. 10:15:57

@Levente B.: Na az tök jó :) Ami nekem volt azt ebben a videóban megmutatom. Ami meg most van azokról meg folyamatosan készitek bemutató videókat tematika szerint :)

Az rtlen én sem láttam, a sziv tv-s re halványan emlékszem. Én a jó öreg MTV2-n láttam

Azt hogy mi volt meg neked és mi nem itt tudod megkeresni ha meg akarod

jármű : www.yojoe.com/vehicles/ (82-94ig keress)
figura: www.yojoe.com/action/ (82-94 ig keress de a legesélyesebb a 87-93 közöttiek....szinte minden magyar gyermeknek főleg azokból került ki a gyűjteménye)

Levente B. · combatant.blog.hu 2017.11.08. 11:02:49

@Tota12:
Meg is van:

www.yojoe.com/vehicles/87/persuader/

www.yojoe.com/vehicles/88/skystorm/

www.yojoe.com/vehicles/88/warthog/

Eszembe is jutott, hogy kettőt itt vettek a szüleim, anno itt egy játékbolt volt:

https://www.google.hu/maps/@47.5107093,19.0554184,3a,75y,351.12h,95.09t/data=!3m7!1e1!3m5!1siZ04TpH49w1ozu9Sg0u5QQ!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DiZ04TpH49w1ozu9Sg0u5QQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D70.2287%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

Pötty1 2017.11.08. 11:06:04

Akkor én tényleg öreg vagyok :( Emlékszek a 80-as évek végén a DJ Cat műsorában adták le délutánonként. Imádtuk. Ámultunk a figurákon amiket itthon még nem lehetett kapni. Aztán egyszercsak hirtelen elárasztották a boltokat. A 90-es években a magyar szinkronos verzió hatalmas csalódás volt. Megértve a gagyi sztorit meg az angolul jól hangzó de magyarítva irtó gagyi neveket.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.08. 11:09:37

@Pötty1: Igen a nálamnál kicsit idősebb korosztály akik 87 környékén kapták az első beszivárgott g.i.joe fecskéket azok általában a skyon vagy superen esetleg német adókon találkoztak a rajzfilmel először :) Lehetett azért kapni 87től kezdve de 89től kezdett el igazán terjedni.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.08. 13:25:34

@Levente B.: Na elég szép kis járgányaid voltak :) a játékboltot sajnos nem tudom megnézni mert nem jó a link de ha a cimét leirod és azt hogy mire emlékszel belőle annak örülök

Levente B. · combatant.blog.hu 2017.11.08. 13:27:59

@Tota12:

Talán így?

https://www.google.hu/maps/place/Vision+Express/@47.5108648,19.0553718,185m/data=!3m1!1e3!4m13!1m7!3m6!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2sBudapest!3b1!8m2!3d47.497912!4d19.040235!3m4!1s0x4741dc0dadc0be5d:0xb97d8cde6a7b9605!8m2!3d47.5109081!4d19.0550988

Az utca fronton volt, sokra nem emlékszem, de elég nagy volt.

Levente B. · combatant.blog.hu 2017.11.08. 13:29:04

@Tota12:
Váci út, Szent István krt. sarka

Levente B. · combatant.blog.hu 2017.11.08. 14:09:52

@Tota12:
Így kb. a 90-es évek eleje. Pontos dátumra nem emlékszem. De, mivel általános iskolás voltam szerintem 91-93 körül.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.08. 16:01:15

@Levente B.: Igen ez esélyes. A járművek stimmelnek ezzel az időszakkal

Pötty1 2017.11.08. 16:36:12

@Tota12: Igen, pontosan nem tudom mikor, de itt vidéken (Kecskemét) 89 körül lehetett venni pár járművet. Én konkrétan emlékszek, hogy egy hónapot könyörögtem, míg széleskörű családi összefogással megvették az XP-14F-et nekem. Brutál áron volt, egy kisebb fizetésbe került. Na onnantól 2 dolgot csináltam, vagy a géppel játszottam, vagy a prospektust nézegettem.
A hozzá adott Ace nagyon nem tetszett, a sisakja hamar elkallódott, nem mozgott a feje, hülyén nézett ki bilivel a fején. Később egy Freefall figurát ültettem be, annak a sisakját top-gunosra festettem. :)
Akkor bármit odaadtam volna egy Sci-Fi figuráért, a prospektus képek alapján, de sose lett meg.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.08. 20:00:45

@Pötty1: Fuu én a scifit hogy nem szerettem sose :D Az uv zöld v1es scifire gondolsz gondolom. Na mondjuk az XP-14 szép fogás :) Az jó nagy járgány volt. Nekem sok járművem volt de egyik sem olyan nagyon nagy

He Man 2017.11.09. 14:38:20

Jó összefoglaló cikk.Nekem a "magyar" sunbow totál kimaradt.Nem is tudtam hogy adták a dic előtt.A dic-es tűzokádóra sem emlékszem hogy találtam rá ilyen rossz vetítési időpontban.A Tűzokádó második részétől kezdtem el nézni.Nagyon örültem hogy magyarul nézhetem végre gi joe rajzfilmet.Ál vipera,Csörgőkigyó,Romboló,Késes,Kigyóember,Győzelem Vulkánián,Attila a medve,Nozon,Biok...mai napig nagyon emlékezetesek maradtak.Én a dic széria vetítésénél nem emlékszek gi joe reklámokra,még az is csoda volt ha műsorújság szerinti időpontban adták.Szidtam rendesen a tévéseket vagy kiket mikor nem kezdődőt el időben,volt hogy el is maradt és nem is az újság szerinti műsorokat adták ,pedig már előtte 1 órával bekapcsoltam a tévét és legalább 1 óráig még vártam ha elmaradt.Maja a méhecskét még elviseltem,végül is jó kis rajzfilm volt felvezetőnek,de a kádárista maradvány magyar ifjúsági,tini műsoroktól hánytam.Hatalmas öröm volt végre egy igazi gijoe rajzfilmet látni magyarul.Még úgy is,hogy már akkor zavaróan ható volt mikor egy szinész 2-3 karaktert szinkronizált egy részben hang elváltoztatás nélkül.Különösen mikor a Parancsnok hangján szólalt meg egy Dzsiázso.

A Tini nindzsákról is indíthatnál egy cikket vagy akár cikk sorozatot.Az is egy csoda kategória volt a hazai csatornán és igényes szinkront is sikerült kreálniuk hozzá.
És érdekelne egy cikk hogy mi volt a He-manekel a 80-as 90-es évek elejéig itthon.Hogy kerülhetett be nálunk a köztudatba,mennyire voltak itthon kaphatóak,stb.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.09. 15:26:27

@He Man: Hát több ponton is megerősitetted illetve hozzám hasonlóan átélted a dolgokat :)

Voltak joe reklámok és transformers reklámok is a joe előtt meg után. Emlékszem rájuk illetve a transformersre ugye képes bizonyitékom is van :) De Joe reklámok pl a vasárnapi disney blokkban is voltak. A youtubeon fellelhető 3 joe reklámból 2 disney-s ha jól emlékszem.

Általában azokról a játékokról csinálok cikkeket, videóbemutatókat amihez értek illetve ami érdekel. Elsősorban G.I.Joe, Star Wars, Lego Star Wars és még befér a Transformers, Marvel és Batman vintage játékok illetve a Matchbox. A He-Maneket nem kedveltem túlzottan sem gyerekként sem felnőttként...bár gyerekkoromban 2 azért volt... igy azzal nem valószínű hogy fogok foglalkozni. A Tini nindzsákat szerettem de viszonylag kevés a rendelkezésre álló információ mert a játékokat is csak korlátozottan lehetett kapni a rajzfilmet magyarul meg már bőven a kereskedelmi TV-k időszakában adták szóval az talán annyira nem érdekes már. De egyszer arról lehet hogy lesz szó egy általános cikk formájában. Videó nem hiszem hogy lenne róla majd

Pötty1 2017.11.09. 16:31:22

@Tota12: Igen arra a zöld Sci-Fire. Nem tudom mi fogott meg a képen, de mivel azt sose kaptam meg, így később az igazi nagy kedvencek a Crimson Guard meg a Snake Eyes lett. Ezekből talán az összes verziót össze is gyűjtöttem.
Az F-14 mellett volt 2 Cobra helikopterem is, egy családi félreértés miatt kettőt kaptam. Majdnem családi balhé lett, miközben én úgy örültem mint állat, hogy a hadseregem 2 helikoptert is kapott. :)

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.09. 17:27:15

@Pötty1: Járgányból nem de figurából nekem is több duplám volt és imádtam őket. :)

He Man 2017.11.09. 17:56:44

@Tota12: Értem.Mint látható én elsődlegesen He-manes vagyok :)
A Tini nindzsák nem a kereskedelmi csatornák idejében ment először. Ezek szerint neked kimaradt? 1991-ben egy időben ment a Gi joe val az mtv1-en minden vasárnap reggel 07-kor.Most utána kutakodtam és itt megtaláltam:

anoblogja.blogspot.hu/2015/08/tv-musor-1991-december-1-vasarnap.html

Valószínű tényleg ez lehetett az indulási időpont mert tuti hogy 91 óta néztem és valószínű ténylegesen itt lett befejezve

anoblogja.blogspot.hu/2014/07/tv-musor-1993-januar-31-vasarnap.html

így kb kijön a 60 valahány magyar szinkronos rész.
A tini nindzsák itthon ritkák voltak de lehetett kapni,persze ezt csak elmondásokból tudom,nekem sajnos nem voltak.Viszont a korabeli sláger rajzfilmes játékokhoz képest rengeteg hazai vonatkozása van termékek szintjén.Tini nindzsa magyar intro zene kazettán,magyar nyelvű társasjátékok és egyéb magyar gyártású csecsebecsék szintjén,talán még házi gyártású gagyi fröccsöntött teknőcök is voltak mint a star wars-nál,de ez csak legenda kategória.És persze a képregény,könyvek,magyar lutra album szóval elégé sok hazai gyártású dolog készült.
Bocs hogy így itt okoskodok csak tök jó hogy létre hoztad ezt az oldalt ahol nem egy laikus ír a homályos emlékeiről múlandó nosztalgiája közben hanem szakértő aki mai napig kedveli és gyűjti ezeket a játékokat,így aki ide téved nosztalgiázhat a pontos infókból.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.10. 08:00:58

@He Man: Igen hát azt gondoltam hogy He Manes vagy :)

- Igen közben nekem is eszembejutott hogy mintha ment volna magyarul is korábban. Azt én nem emlékszem hogy néztem volna de a németen sokat néztem.

- Lehetett kapni bár nekem nem volt de az osztálytársamnak igen. Kinyitható teknőspáncéllal :)

- Köszönöm :) Hát igyekszem.

- Igen a Tini Nindzsáknak volt több magyar vonatkozása is a társasra képregényre én is emlékszem. De bootleg figurákra nem. Olyan tuti volt?

He Man 2017.11.11. 19:32:51

@Tota12:
Nem tuti.Ezért írtam hogy ez csak legenda mert konkrét bizonyítékot nem láttam még képen sem.Régen beszéltem egy TMNT gyűjtővel aki mesélte hogy látott ilyet trafik boltban anno,de ennyi,de lehet csak valami megszépült emléke volt vagy ilyesmi :) .Elképzelni el tudom úgy mint a schenket vagy star wars-t ,hogy valaki házi manufaktúrában gyárthatta vagy legalábbis próbálkozót az akkori népszerűséget meglovagolni.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.14. 18:49:35

Én is el tudom képzelni. Keresgélek majd a témában

Shockwave 2017.11.20. 14:15:20

Ej de irigy voltam rátok GI Joe rajongókra gyerekként, lévén a ti sorozatotokat leadták magyarul, a miénket viszont nem... A Transformers G1-ből csak a mozi kapott (két, egyik rosszabb mint a másik) szinkront. Amúgy a GI Joe mozit is kiadták VHSen?

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.20. 14:33:06

@Shockwave: Szia. Igen kiadták a 90-es évek végén. :)

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.11.20. 19:18:25

Hű, király poszt! Követni fogom a blogodat! ;)

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.11.20. 19:27:19

@Tota12: Tinin Nindzsa Teknőc bootleg figurára én is emlékszem!
RÓZSASZÍN volt a fejkendője, G betű volt az övcsatjára festve, és nagyon puha műanyagból készült. Azoknak a figuráknak volt a gagyi másolata, amiknek ki lehetett nyitni a teknőspáncélját, és ott voltak a nuncsakuk meg tán egy-egy pizza is. Na a bootleg magyarnak nem lehetett kinyitni a hátát, csak a méret egyezett...
:P
Nekem csak ilyenem volt a lengyel piacról, de nem akartam szégyenben maradni az osztálytársaim előtt, ezért azt kamuztam, hogy ő GIOTTO, a másik csapatból, akiknek a meséje a Sat1-en fut németül, és benne van még rajta kívül Tiziano, Caravaggio és Rosso (előtte egy teljes hétvégén bújtam az otthoni lexikonokat és művészeti albumokat, hogy taléljak reneszánsz és manierista alkotókat :))

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.11.20. 19:32:05

@He Man: nekem is rémlik bootleg magyat TMNT figura, pink színű fejkendővel a szemén! :D
A kinyithatós hátú, kemény műnyagos szettnek volt a gagyi, puha műanyagos hamisítványa! kb. mint egy fürdőkacsa, simán be lehetett nyomni a hasát meg a fejét...

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.20. 19:41:24

@-Szűcs Gyula-: Azért ez nagyon kemény sztori :D Caravaggio... beszarok :D
De amúgy most hogy mondtad a G betűt...feltört egy emlék. Ezeket nem lehetett igy összenyomni? Úgy értem nem volt üreges a belseje? Mert mintha halványan derengene valami.

Ja és köszi :) Kövesd csak. Elsődlegesen ugye én videócsatornát viszek ez a blog meg a FB oldal a másik lábam :) Nézz csak körül sokmindenről írogatok :)

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.20. 19:49:38

@-Szűcs Gyula-: Na jó ez a sztori annyira tetszik hogy ha nem bánod és hozzájárulsz ezt a sztorit kiteszem majd a Facebook oldalamra :D Még a feleségem is nevetett, tök cuki történet

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.11.20. 20:57:36

@Tota12: Viszont ha vársz vele karácsonyig, lehet előkerül Szolnokon a bootleg TMNT figura is, és akkor poszt is lehet belőle! ;)

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.11.20. 20:59:11

@Tota12: Igen, üreges volt belül, és maga a műanyag is nagyon lágy volt. Mint valami műanyag strandjáték.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2017.11.20. 23:02:39

@-Szűcs Gyula-: Akkor szerintem én azzal mégiscsak találkoztam....nem emlékszem rá kristálytisztán...de rémlik

He Man 2017.11.21. 20:25:27

@-Szűcs Gyula-: Jó lenne ha megtalálnád én is nagyon kíváncsi lennék.De ha lengyel piacról volt akkor esélyes hogy lengyel gyártmány.Azok aztán nagyüzemileg szívbaj nélkül hamisítottak mindent: star wars,he-man,marvel....

KataPathfinder 2018.02.09. 10:55:07

Szia!
Most találtam meg ezt a cikkedet! Én is néztem a sorozatot.
A cikkedben azt írtad, hogy 1993. március 20-án a Húsvét szigetek lett leadva, ami stimmel, de ennek nem a "Haul Down the Heavens" az angol címe, hanem az "Operation: Mind Menace".
És még egy: én néztem a Szív TV-s időszakban is a részeket, ott is leadták a DIC-es sorozatot! Én akkor vettem fel azokat a részeket VHS-re, amiket 1992-93-ban még nem tudtam rögzíteni. Szerintem ott a teljes DIC-szériát leadták, kivéve azt az ominózus kettőt, amit talán le sem zsinkronizáltak magyarra.
Üdv:
Kata

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2018.02.09. 11:35:04

@KataPathfinder: Szia Kata köszönöm az infót! Igen azóta már a DIC es dolgot mondták mások is csak nem updateltem a cikket. Tényleg a Haul Down the Heavens az a jeges epizód.... ez hiba javitani fogom köszi

Anak 2018.06.19. 20:44:52

Én ezt a rajzfilmet nagyon szerettem volna gyerekkoromban nézni, de mint ahogy írtad is, össze-vissza voltak a vetítési időpontok és azokat sem tartották be. Talán ezért lehet az, hogy én elég hamar feladtam ennek a sorozatnak a figyelemmel kísérését és hogy abból a pár részből sem emlékszem semmire amit láthattam. A kobra parancsnok reszelős -semmivel sem összetéveszthető- hangja viszont a mai napig a fülembe cseng. Eszelősen jó volt már akkor is. Nem tudom ki volt a szinkronszínész, de nagyon jól adta.
Amire emlékszem még, hogy volt talán egy Zartan nevű hosszú hajú kobrakatona aki mindig átváltozott valami G.I.Joevá. Ő volt a főkolompos meg a fémfejű Destro. Illetve mégvalami, rengeteget lövöldöztek benne és mielőtt a járművek felrobbantak volna mindig ki tudtak ugrani belőlük a katonák, akár jó akár rossz oldalon. Meg a repülő járművekből mindig tudtak katapultálni.

Tota12 · http://jatekokapolcrol.blog.hu/ 2018.06.19. 21:41:41

@Anak: Fel van irva nekem a szinész neve valahova megnézem neked.

Persze mindenki mindent túlélt de ez majdnem minden akkori rajzfilmben igy volt :)

natS 2020.08.13. 16:51:08

A 92 áprilisi rész a fort knox-os volt. Akkor láttam, amikor már nem ment a széria, egy szombat délelőtt adták, meg is örültem, hogy újra lesz, de csak egyszeri alkalom volt, a DIC sorozatig aztán megint semmi.

natS 2020.08.20. 16:43:32

Nincs mit. Ha nem volt máskor hasonló, egyszeri adás, akkor biztosan az volt.

Játékok a Polcról

Friss topikok

Címkék

2018 (3) 2019 (2) 2020 (1) 30th anniversary (16) a-team (2) actionforce (82) actionman (12) action fleet (1) action force (4) action force matrica (2) action force sticker (2) action man (13) action man katalógus (4) action pack (1) addams faily figurák (1) addams family (1) adventurers (2) airwolf (1) alien (1) aliens (6) alien conquest (1) alpha team (1) american ninja (1) aquazone (7) aqua zone (6) archiv (39) archivum (39) argentina (1) at-dp walker (1) at-st walker (1) atari (1) attackoftheclones (2) attack pack (1) avengers (1) baba (1) balhésjátékok (2) bandai (1) barbie (17) basic (4) bat (24) batman (50) batman and robin (5) batman animated (19) batman beyond (2) batman és robin (4) batman figurák (34) batman figurák története (25) batman forever (5) batman katalógus (3) batman of the future (1) batman reklám (11) batman returns (2) batman toys (29) batman visszatér (2) battlefieldearth (1) baywatch (1) bburrago (1) beast wars (6) beetlejuice (2) belville (7) beszámoló (5) bionicle (12) blacktron (1) black series (44) black series helmet (1) black series sisak (1) board games (5) bolhamustra (1) bolhapiac (1) bookofbobafett (1) bootleg (20) börze (6) bravestar (2) bravestarr (2) brazil (1) brickheadz (1) bs (1) btr gi joe (1) btr tonka (1) btr transformers (1) buildable figures (1) built to rule (1) bukottjátékok (4) callofduty (1) cantina (1) captain planet (1) carrera (1) castle (35) centurions (4) chuck norris (1) city (2) clash of titans (1) classic space (1) clone wars (25) clone wars lego (9) cobra (3) cobra commander (1) comic con (2) commtech (2) coneheads (1) congo (1) cops (2) cowboy (1) crashdummies (4) crash dummies (4) crash dummies figurák (4) creature (9) creature figurák (9) csillagkapu (1) csillagkapu figurák (1) custom (3) dark crystal (1) dc comics (3) dc figures (4) dél korea (1) dél korea gijoe (1) die cast (4) dínó (1) dinobot (1) dinosaucers (2) dinoszaurusz figura (4) dino raiders (3) dino riders (3) diorama (1) disney park (3) doom (1) double dragon (2) dreadnok (3) dredd (1) droids (8) droid factory (1) duplo (3) echo toys (1) eclipse fighter (1) eclipse fighter lego (1) egérfogó (1) egykori lelohelyek (1) elemzés (1) élő video (8) emlékmentés másként (13) epic continues (3) episode I (13) episode III (1) episode IX (5) episode I figurák (7) érdekesség (1407) érdekességek (7) értékes játékok (1) estrela (3) évértékelés (1) ewok (5) ewoks (5) exclusive (1) exloriens (2) expanded universe (1) fabuland (11) fake star wars (2) fekete péter (1) fifth element (1) figurafeszt (14) figura és játékfeszt (10) figura talpak (1) figure case (1) filmes figurák (1) force awakens (6) force link (5) fps (1) francia gijoe (1) freestyle (1) fridge (1) frightknights (1) funko (1) funskool (2) futuron (2) g.i.joe (277) g1 transformers (3) galaktikus családi nap (1) galaxy edge (1) galaxy squad (1) galidor (1) galoob (1) gameboy (2) gargoyles (1) gazdálkodj okosan (1) ghostbusters (5) ghost castle (3) gi (1) giijoe reklám (12) gijoe (301) gijoe állatok (2) gijoe argentin (2) gijoe argentina (1) gijoe brazil (3) gijoe dreadnok (6) gijoe egyiptom (1) gijoe eu (36) gijoe figurák (214) gijoe india (5) gijoe iron grenadiers (3) gijoe kártya (6) gijoe katalógus (19) gijoe ko (4) gijoe korea (1) gijoe megamarines (1) gijoe mexico (1) gijoe playset (3) gijoe revell (1) gijoe savie (1) gijoe sky patrol (3) gijoe sonic fighters (5) gijoe south africa (1) gijoe telefon (1) gijoe tiger force (6) gijoe tolltartó (3) gijoe train (1) gijoe venezuela (1) gi joe (301) gi joe estrela (3) gi joe france (3) gi joe japán (6) gi joe jármű (61) gi joe járművek (57) gi joe josman (1) gi joe kártya (7) gi joe kite (1) gi joe lengyel (1) gi joe matrica (2) gi joe micro (1) gi joe nemzetkozi (45) gi joe night force (1) gi joe poszter (9) gi joe prototipus (16) gi joe prototype (17) gi joe rajzfilm (20) gi joe riport (6) gi joe sárkány (1) gi joe spain (1) gi joe spanyol (1) gi joe spectra star (1) gi joe top10 (9) gi joe történelem (219) gi joe tv (17) gi joe vehicles (45) glasslite (3) gobot (5) godzilla (4) gulliver (2) gyűjtemény (6) gyűjtés (4) halloween jelmez (1) hamisitvány (8) hamis figura (6) hansolo (4) harry potter (3) hasbro (708) hasbro játékok (711) hasbro katalógus (5) heman (10) heti video (283) he man (13) he man katalógus (2) hidden side (1) hírek (80) hírességek (3) hirességek figurái (1) híres játékgyűjtők (3) hook (2) horror (2) hotwheels (30) hotwheels autok (21) hot wheels attack pack (2) hot wheels speed demons (1) húsvét (1) ice planet (4) ideal toys (1) ideas (1) imperial shuttle (1) indiai gi joe (1) indiana jones (2) infinity war (1) inhumanoids (1) insectoids (4) instagram (1) interju (11) interju rovat (11) iron grenadiers (2) ismerős játékvonalak (1) (3) jabba (1) jack stone (2) japán (5) japanese gi joe (2) japan star wars (2) jap live (1) játék (1489) játékbolt (22) játékbörze (1) játékgyárak története (4) játékgyűjtés (14) játékgyűjtők (9) játékipar nagyjai (4) játékok (1485) játékok a polcról (7) játékok a polcról live (3) játékreklám (38) játék lelőhely (12) játék reklám (30) játék riport (17) játék tv riport (12) játszóház (1) jawa (1) jcpenney (1) jelmez (1) jurassicpark (20) jurassic park figurák (12) jurassic world (2) jurassic world figurák (1) justiceleague (1) kajli cuccok (4) karácsony (23) karácsonyi játék (23) kártya (5) katalógus (361) kenner (339) kennertoys (325) kenner figurák (324) kenner története (5) képregény (5) képregénybörze (5) képregényfigura (4) kevésbé ismert játékvonalak (17) kiadatlan (2) kisautó (24) kisautók (25) knex (2) ko (18) kosaraskártya (1) kosárlabda kártyák (1) köszönöm (3) közlemény (2) ko játék (19) ko toys (18) ko transformers (4) kraft der macht (1) kre-o (1) kreo (2) krull (1) különleges gi joe (1) kvarcjáték (1) kviz (1) kylo ren (2) last jedi (14) last jedi figures (10) last starfighter (2) last starfighter figures (2) le (1) legacy (11) legends of batman (6) legértékesebb (12) legértékesebb he man (1) legértékesebb lego (3) leggázabb (1) legnagyobb lego készletek (2) legnagyobb lego szettek (2) legnagyobb transformers (1) lego (570) lego2020 (6) legoland (1) legostarwars (146) lego 2018 (39) lego 2019 (26) lego adventurers (9) lego alien (2) lego alpha team (4) lego aqua zone (14) lego at-st (4) lego basic (17) lego bionicle (13) lego blacktron (18) lego buildable (11) lego cantina (2) lego castle (93) lego city (16) lego city space (3) lego custom (1) lego dinosaurs (1) lego duplo (5) lego érdekesség (369) lego exploriens (7) lego extreme (3) lego fabuland (16) lego figurák (40) lego figures (52) lego futuron (12) lego galaxy squad (1) lego hajók (14) lego harry potter (1) lego hírek (34) lego ice planet (1) lego ideas (9) lego ideas book (1) lego infinity war (1) lego insectoids (7) lego jack stone (3) lego jurassic park (1) lego katalogus (293) lego katalógus (291) lego kereskedők (7) lego knightskingdom (7) lego life on mars (2) lego lone ranger (2) lego mars (1) lego mindstorms (2) lego minifigurák (28) lego mini figures (22) lego model team (2) lego monster (7) lego monster fighters (5) lego mtron (1) lego ninja (2) lego paradisa (11) lego paradisa története (3) lego pirates (31) lego police (1) lego prince of persia (1) lego promocio (2) lego prototipus (2) lego prototype (2) lego race (1) lego racers (7) lego reklám (45) lego resq (2) lego retailer (1) lego robo raiders (1) lego robo riders (1) lego rock raiders (3) lego scala (1) lego scooby doo (1) lego sea tron (2) lego ships (16) lego slizer (4) lego solo (4) lego space (95) lego space police (13) lego space története (14) lego speed racer (1) lego sports (2) lego spyrius (7) lego starter sets (1) lego star wars (151) lego star wars 2018 (41) lego star wars 2019 (34) lego star wars 2020 (9) lego star wars 2021 (3) lego studios (4) lego super heroes (4) lego szett (169) lego tehcnic (70) lego tmnt (1) lego történelem (251) lego town (58) lego train (22) lego tron (2) lego ufo (9) lego unitron (4) lego western (8) lego western tortnete (4) lego znap (1) legrosszabb lego (2) leia (1) lelőhely (3) lemezárugyár (1) lily ledy (1) live (10) ljn (7) ljn toys (7) lone ranger (1) lost in space (1) lost world (2) m.a.s.k. (1) macgyver (2) madballs (1) magyar gijoe (1) magyar játék (4) mail in (4) mail in gi joe (3) majorette (1) malakili (1) mandalorian (4) marklin (1) marvel (7) marvel figurák (6) mask (6) masters of the universe (8) matchbox (36) matchbox 2018 (2) matchbox katalógus (4) matchbox vonalak (3) mattel (15) maxx fx (1) mb (14) meccano (2) meccano star wars (2) megamarines (1) mego (3) men in black (2) merchandise (11) mexiko (2) mexikoi gijoe (1) miami vice (1) micromasters (1) micro machines (6) mightymax (1) mikrolin (1) milton bradley (2) mindstorms (1) mission impossible (1) model team (2) modern játékok (25) modern star wars figurák (56) moder star wars figurák (45) monsters (6) monster fighters (5) mortal (4) mortal kombat (5) mortal kombat figurák (4) mortal kombat film (1) motorized vehicle pack (1) motu (11) movie heroes (3) mpc (1) mtron (3) mylittlepony (1) n2toys (1) nagyok (1) nba jam (1) nemzetközi (13) nemzetközi star wars (4) nerf (3) nes (2) new adventures of he man (4) nightmare before christmas (2) ninja (5) nintendo (8) nintendo reklám (2) novoplast (2) nyereményjáték (3) obi van (1) obi van interceptor (1) oldalak (1) oldal ajánló (1) original trilogy (2) ötödik elem figurák (1) over the top (1) palitoy (3) pankrácio (3) paradisa (5) paradisa története (5) parker (7) pebe (1) pirates (9) plasticola star wars (1) plastirama (1) playmates (2) playmo (1) playmobil (12) playmobil katalógus (2) playsets (2) playstation (2) pokember (1) pókember (4) policeacademy (2) police academy (2) popy (1) poszter (4) potf (64) potf eu (11) potf expanded (3) potj (13) power of the force (65) power of the force története (24) power of the jedi (15) power rangers (4) predator (2) pretender (2) prototipus (52) prototype (51) pulsar (1) race (1) racers (5) rádióműsor (1) rajzfilm (8) rajzfilm intro (3) rambo (1) rancor (2) ravensburger (7) rebels (11) recard (1) régi játék (1147) régi játékok (1121) régi játék reklám (4) régi star wars (21) reklám (27) remco (1) rendezvény (19) rendőrakadémia (1) reseal (1) resistance (3) resistance figurák (3) retrocollection (2) returnofthejedi (16) revell (5) revengeofthesith (15) riport (1) rizikó (1) robin hood (2) robotos játék (4) robo raiders (2) robo riders (2) rocky (1) rocky balboa (1) rocky gi joe (1) rock raiders (3) rogue one (12) rots (5) saber rider (2) saga (7) saga collection (4) saga legends (1) sajtóközlemény (1) sandspeeder (1) savie (1) scala (1) schenk (1) schuco (1) scooby doo (1) sdcc (2) sears (1) sea tron (1) secretwars (1) sectaurs (1) sega (3) sega játszóház (2) shadows of the empire (4) silverhawks (3) sindy (5) skála (1) skorpio kommando (3) skypatrol (2) sky commanders (1) slizer (1) snes (4) sohasem volt játékvonalak (3) solo (40) solo figurák (36) solo star wars figurák (38) sonic fighters (1) sote (1) space (24) space police (2) spanyol inkvizíció tilos (1) spectra star (1) speed demons (1) spider man (11) spider man homecoming (2) spider man hot wheels (1) spyrius (2) starduster (1) stargate (1) stargate figures (1) stargate hasbro (1) starter sets (2) startinglineup (1) startrek (2) startron (1) starwars (671) starwarsfigures (569) starwarsjármű (94) starwarstoys (656) starwars episodeIX (17) star tours (3) star trek (2) star wars (670) star wars 30th anniversary (15) star wars aotc (3) star wars bendems (3) star wars black series (5) star wars chess (1) star wars clone wars (26) star wars coin (3) star wars comic (1) star wars családi nap (2) star wars droids (13) star wars érdekesség (514) star wars érme (2) star wars ewoks (7) star wars expanded (14) star wars fekete péter (1) star wars figurák (559) star wars force awakens (7) star wars glasslite (1) star wars japan (2) star wars jármű (80) star wars kártya (3) star wars katalógus (15) star wars katelogus (8) star wars kdm (1) star wars ko (9) star wars last jedi (13) star wars legacy (11) star wars mandalorian (3) star wars mexikó (1) star wars movie heroes (2) star wars original trilogy (1) star wars otc (1) star wars poszter (5) star wars potf (71) star wars prototipus (84) star wars prototype (82) star wars rebels (15) star wars reklám (7) star wars resistance (5) star wars retro (1) star wars riport (3) star wars rogue one (18) star wars rots (9) star wars saga (8) star wars saga collection (4) star wars sakk (1) star wars solo (20) star wars star tours (2) star wars takara (1) star wars tfa (5) star wars top toys (1) star wars tv (6) star wars vehicles (101) star wars walker (16) star wars yps (1) steel (1) strech armstrong (2) street fighter (4) street fighter figurák (4) sunbow (1) superman (5) supermario (2) super gobot (1) super nintendo (1) super powers (4) swamp thng (1) swat kats (2) switch bots (1) szellemirtók (1) szellemkastély (4) szélvész autó (1) szilveszter (3) szilveszteri vicces (3) szőnyegváros (2) szörnyek (1) takara (8) talkboy (1) talpak (1) társasjáték (20) technic (38) teenage mutant ninja turtles (3) terminator (1) tfa (4) thundarr (1) thundercats (1) thundercats figurák (1) thundercats játékok (1) tie bomber (1) tiger force (1) tilos rádió (1) tini nindzsa teknöcök (9) titanium (1) tmnt (16) tonka (5) top10 (63) top10 képregényfigura (1) top10 kisautó (2) top10 lego (6) top10 matchbox (2) top10 pankráció (1) top10 sorozat (6) top10 star wars (9) top10 tini nindzsa (1) top 10 hot wheels (1) top 10 tranfsormers (2) top 10 wwf (1) törölt játékvonalak (1) történelem (1175) town (34) toxic avenger (1) toybiz (7) toybiz avengers (1) toybiz batman (2) toybiz marvel (4) toyfair (6) toysrus (1) trafikos játék (1) train (9) transformers (70) transformers beast wars (3) transformers g1 (56) transformers g2 (8) transformers katalógus (11) transformers prototípus (2) transfrmers (45) triál (4) tribes (1) tron (3) tvc (13) tv reklám (2) tv riport (10) tyco (4) tyco figura (3) ucs (4) ucs lego (4) ufo (4) ujsagcikk (1) ultimate mortal kombat (1) universal monsters (2) universal monsters figurák (2) ünnep (1) unproduced (1) unrealtournament (1) usagi (1) válogatás (3) változatok (2) variánsok (3) vehicles (2) véleménycikk (3) venezuela (1) veszélyes játékok (2) vicces (15) video (296) vintage (867) vintagejátékok (988) vintagestarwars (165) vintagestarwarstoys (165) vintagetoys (977) vintage collection (53) vintage gi joe (252) vintage halloween jelmez (1) vintage lego (3) vintage star wars (148) vintage tmnt (1) vintage transformers (13) visionaries (2) volkswagen (1) voltron (3) waterworld (1) western (4) winspector (1) wolfenstein (1) wwe (2) wwf (4) wwf figurák (8) x-men (1) xena (1) xmen (1) x men (3) yps magain (1) znap (1) zoids (1) zybots (1) Címkefelhő

Videók

süti beállítások módosítása